Ik zat in het buitenland zonder verzekeringen en met OOM kon ik direct verzekeringen afsluiten die ik nodig had. Geen gedoe en direct geregeld en dat voor dezelfde prijs als dat je in Nederland je verzekeringen hebt
Geef uw ervaring een passende titel
Makkelijk af te sluiten en zeer vriendelijke service