Cor Scholte

Omdat ik het niet meer naar mijn zin heb bij mijn huidige werkgever en ik had aangeven dat ik ontslag wilde nemen, werd er een vaststellingsovereenkomst opgesteld.
In één van de artikelen stond dat ik recht had op juridisch bijstand.
Na wat googelen kwam ik terecht bij ontslagjuristen Nederland. Gebeld en situatie uitgelegd.
Kort daarna werd ik gebeld door mevr. Dian Schouwink en ze gaf aan dat ze samen met mij ging kijken of de vaststellingsovereenkomst voor mij gunstig zou zijn.
Ze heeft me ook keurig uitgelegd hoe de hele procedure werkt als ik gebruik ging maken van ontslagjuristen Nederland.
Na het bestuderen van de vaststellingsovereenkomst bleken er een aantal punt niet gunstig te zijn voor mij.
Dit hebben we besproken en een plan van aanpak gemaakt.
Mevr. Schouwink daarop de acties ondernomen.
We hebben gedurende die periode geregeld telefonisch en mail contact gehad en mevr. Schouwink hield me op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Uiteindelijk is de vaststellingsovereenkomst getekend die voor mij gunstig waren.
Al met al ben ik blij dat ik in contact ben gekomen met ontslagjuristen Nederland, ik werd gehoord en keurig hierin begeleid, met een speciale dank naar mevr. Schouwink.

Score voor Ontslagjuristen Nederland: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja