Andree

Over het werk van Nynke Capel ben ik alleen maar positief. De snelheid waarmee jullie de zaken hebben opgepakt is heel fijn. Zeker gezien mijn situatie was dat van belang. Ik ben wat ongeduldig en hoopte dat zaken nog sneller zouden gaan, maar dat is niet realistisch.

De grondigheid waarmee Nynke het document heeft doorgelopen en antwoord gegeven verdient lof. Ik ben ook heel blij met de uitkomst en hoop dat de verdere afloop ook goed zal zijn. Dat moet ik nog even afwachten.
Ook de manier waarop Nynke mij bij de afhandeling van de overdracht van de eigendommen van het bedrijf advies heeft gegeven, was heel fijn.

Voor nu dank voor je werk. Ga zo door. Ik hoop van harte dat ik niet nogmaals in een dergelijke situatie terecht kom, het is emotioneel behoorlijk zwaar en je twijfelt erg aan jezelf. Bij de drie bedrijven waar ik hiervoor heb gewerkt, was ik zeer gewaardeerd. Daar hou ik me maar aan vast. Mocht ik onverhoopt toch weer in een dergelijke situatie terecht komen, bel ik jullie zeker weer.

Score voor Ontslagjuristen Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja