Gerbert Weenink

Toen de HR afdeling van mijn werkgever aanstuurde op een VSO en ik te horen kreeg dat juridische bijstand zou worden vergoed, kwam ik via Google bij de Ontslagjuristen NL terecht. Ik nam de telefoon en werd met Ruth verbonden. Zij stelde mij op mijn gemak en gaf duidelijke informatie. Het eerste contact voelde goed, als een soort warm bad. Ik stuurde mijn VSO op per mail en er werd afgestemd wat belangrijk was en waar nog extra mogelijkheden lagen. Ruth ging er snel mee aan de slag. Al met al moest zij er behoorlijk wat werk in steken. Maar we kwamen steeds stapjes dichterbij. Toen Ruth een paar dagen ziek was, nam haar collega Wendela haar taken over. Ook zij ging er als een leeuwin bovenop! Telkens een mailtje of een telefoontje om je op de hoogte te houden. De juristen zijn steeds goed bereikbaar en bellen binnen één tot twee uur terug. Uiteindelijk heeft de strijd een maand geduurd, maar het resultaat was volledig zoals we gehoopt en verwacht hadden.
Van mij verdienen de OJNL een standbeeld! Ik werd volledig ontzorgd in een toch spannende periode.
Ik kan niets anders zeggen: "Ruth en Wendela, jullie zijn toppers! Ik ben jullie erg dankbaar voor deze afloop!"
Ïk hoef volgens mij niet extra te benadrukken dat ik tot volle tevredenheid ben geholpen door de OJNL......

Score voor Ontslagjuristen Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja