Frans Letemple

Webshop relativeert eigen kosten onvoldoende! Spijtig.. kijk eens naar de concurrentie.. Retour sturen is zeer kostbaar!!! (5 EURO!!!). Waarbij veel zaken als brievenbus post kan worden afgehandeld. Bij twijfel wat je nodig hebt elders bestellen is slimmer.

Veel keuze. weinig info voor welke skates onderdelen bruikbaar zijn.

Retourkosten zijn echt buiten proportioneel.

Reactie Onlineskateshop.nl:

Geachte, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven, dit waarderen wij uiteraard! Wat jammer echter dat u niet tevreden bent met onze service of informatie, u geeft aan dat er onvoldoende informatie op de website staat vermeld bij onze producten. Echter kunnen wij geen order van u terug vinden en vragen wij ons af of u daadwerkelijk bij ons heeft besteld? Zou u ons anders uw ordernummer kunnen doorsturen, dan kunnen wij controleren wat u besteld heeft en indien mogelijk meer informatie bij het product plaatsen. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening bij ons, deze bedragen gemiddeld €5,95, afhankelijk van welke pakketdienst u kiest. Wij bieden als service een ophaalservice aan, hiervoor zijn de kosten €5,85. Wij horen graag van u, of inderdaad bij ons heeft besteld en hopen het dan voor een volgende klant dit te voorkomen met meer informatie bij het product te vermelden. Met sportieve groet, Martien - Team Onlineskateshop.nl

Score voor Onlineskateshop.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee