vdb

Rampzalig/retour moet je zelf betalen indien het niet werkt.
Twee nieuwe camera's gekocht maar zaten niet in de originele verpakking. (retour product)
Na retour melding binnen de termijn bellen ze voor u toch te overtuigen en te proberen.
Ze hebben de kans gekregen maar na uren geen resultaat.
Ligt aan de kaart was het antwoord.
Nogthans deed deze het in andere apparaten behalve in hun camera's.
Verschillende mails voor het retour ticket gedaan en antwoord was dat iedereen deze terugsturen omdat ze niet werken maar iedereen zat er naast.
Dus stuur maar terug op eigen kosten.
Retour kost 18 EUR maar bij ontvangst hebben ze natuurlijk niets ontvangen(onderzoek is lopende)
Word vervolgt.

Reactie OnlineCameraShop.NL:

Hartelijk dank voor de review JVD.
op 8-8-2023 heeft u 2 stuks 4G camera's besteld, retour gemeld op 26-8-2023 dus ruim over de retour termijn. Inderdaad hebben wij meerdere keren een retour ontvangen en als we zelf gaan testen dan werkt het prima, product is trouwens nooit gebruikt geweest, gebruikte items worden via een andere site verkocht. Nu hebben jullie zelf gelijk een installateur ingeschakeld zonder ons om hulp te vragen, onze technicus heeft nooit de kans gehad om u verder te helpen, u wilde dus zonder hulp meteen de 2 camera's retour sturen en dat moet dan helaas op uw eigen kosten. Op 5-9-2023 hebben wij een mail gestuurd dat de zending terug mag voor credit, uit uw email begrijp ik dat de zending retour is gegaan pas op 23-1-2024, waarom zoveel later? Wij helpen altijd alle klanten die bij ons bestellen en vinden het erg jammer dat we vaak van particulieren horen dat de producten niet werken, wellicht komt het omdat onze producten niet echt voor de consument bedoeld is, maar hoge kwaliteit voor bedrijven, desondanks blijven we altijd support geven aan particulieren die wel echt graag via ons willen bestellen. Op dit moment hebben wij uw zending nog steeds niet in ons bezit dus kunnen we ook niet testen, zodra we de producten terug hebben gaan we testen en hier een conclusie schrijven.

Score voor OnlineCameraShop.NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: