H.K.

Op vergelijkbare sites bijna 50% goedkoper

Reactie OnlineCameraShop.NL:

Beste Harold K,
Jammer dat u niet het hele verhaal verteld!
Laten wij dit voor u doen, wellicht had u er moeite mee ;)
Op moment dat u een order had geplaatst was er sprake van 25% korting, echter had een van onze collega's bij de set prijzen een giga fout gemaakt waardoor de set met 4 beveiligingscamera's extreem goedkoper was dan onze inkoop bij de leveranciers.
Wij hebben daarom een hele mooie en speciale prijs gemaakt voor u en deze ook aangeboden met excuses erbij dat we een fout hadden gemaakt op de site wat menselijk is! Wat u toen heb gezegd is niet netjes en willen wij hier niet eens formuleren.
Wij hebben u een hele mooie prijs aangeboden, zelfs goedkoper dan welke andere webwinkel ook, helaas was dat niet goed genoeg en wilde u nog meer korting en ook nog eens recht maken op onze goede service na aankoop!
Wij hebben daarom besloten om de order te annuleren, product van website verwijderen en uw geld terug te betalen. Jammer dat u dan deze review schrijft, u had ook even contact kunnen opnemen om door te geven dat we een fout op onze site hadden, dan hadden we dat veel meer gewaardeerd dan eisen stellen en beloond! Wij bieden super service tegenover onze klanten en laten ze nooit vallen, maar dankzij uw email heeft de eigenaar alles onder de loep genomen en komen erachter dat er na vele jaren heel wat concurrentie bij is gekomen, we zijn u dus eigenlijk dankbaar, dus no hard feelings! Vanaf nu gaan wij alle prijzen verlagen en houden deze in de gaten, we vragen onze klanten om websites die nog goedkoper aanbieden even aan ons te tippen.

Score voor OnlineCameraShop.NL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: