van der Mierden

Wereldzaak , wat een service , personeel vriendelijker dan ik ooit heb meegemaakt en we hebben bij heel wat webwinkels besteld tijdens deze covid periode ,ik ben een absolute leek op dit camera gebied en heb een bestelling gedaan naar eigen idee en dacht dat het wel klopte , na bestellen een mail gestuurd met de vraag of alles wel zou werken , kort daarop antwoord "alles word goed bekeken bij het gereed maken van de bestelling" , na korte tijd word ik gebeld om mee te delen dat de door mij bestelde muurbeugels niet gingen passen maar ze gingen de juiste bijvoegen , GRATIS , met een groot prijsverschil de prijs van de twee door mij besteld waren ongeveer net zo duur als één juiste , dus gewoon een gratis ondanks MIJN fout, waar maak je dit nou mee , echt bij wie of welke shop meestal kost de koper zo'n fout twee maal verzendkosten en een hoop ergernis.
Deze set is voor de voorgevel van mijn huis , voor de achterkant ga ik natuurlijk hier weer bestellen ,heel hartelijk dank Simon chappeau

Vriendelijk, goede service , goede communicatie en zeker heel behulpzaam

Score voor OnlineCameraShop.NL: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: