Patrick Lagae

Het slechtste bedrijf waar ik ooit heb besteld!!! Nooit meer!!!
Ik had online een bestelling geplaatst met levering en vooraf betaald, bij de levering liet alles op zich wachten want het was blijkbaar een verkeerd adres! Het adres was wel juist maar na contact te hebben gehad met Online Camera Shop via het nummer +31207767788 werd ik doorverwezen naar een telefoonnummer die het pakket moest afleveren dus ik belde naar het 088225xxxx nummer die uiteindelijk mijn pakket leverde op mijn adres met als resultaat dat deze 088 nummers een bom geld kosten in gesprek bijna 200 euro!!! Blijkbaar was het adres toch juist dat ik had doorgegeven (bij O.C.S. werd mij vermeld dat er mogelijk beschadiging was aan het adres etiket en dus onleesbaar zou zijn wat achteraf niet zo was).
Na verhaal te hebben gedaan naar de dienst Online Camera Shop werd ik kortweg afgewezen van de heer Simon van Rooij!
Hij verwijt mij dat ik het nummer zelf heb gebeld die zijn bedrijf had doorgegeven!!! Ook bij het mail verkeer kreeg ik enkel maar respons nadat ik dreigde om hun malafide praktijken openbaar te plaatsen!
Dus wees gewaarschuwd mensen alvorens te kopen, misschien beter uitkijken naar eerlijke firma's!!!

Reactie OnlineCameraShop.NL:

Jammer dat u zo teleurgesteld in ons bent na het gedoe wat er met uw bestelling was.
Nogmaals, wij snappen uw teleurstelling, maar u verhaalt dit bij de verkeerde. Dit ligt namelijk echt bij het bezorgbedrijf.
Zoals u ook al aangaf hebben wij ook al geprobeerd om te achterhalen wat er met uw zending was gebeurt. Het bezorgbedrijf gaf bij ons aan dat er waarschijnlijk iets met het etiket zou zijn en ze er verder mee zouden gaan. U heeft vervolgens op eigen initiatief het 088 nummer gebeld zonder ons dat te laten weten. Wij laten klanten nimmer zelf achter hun bezorging aanbellen. Sterker nog, een onderzoek laten starten waar een pakket blijft moet namelijk door de verzender aangevraagd worden bij de bezorgdienst en KAN niet gedaan worden door de ontvanger.
Achteraf komt u met de eis bij ons dat wij de bijna 200 euro kosten zouden moeten betalen die u heeft gemaakt (terwijl uw bestelling ook maar een bestelbedrag van 59 euro was).

Score voor OnlineCameraShop.NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: