Miriam

Slechte ervaring, zowel de camera als de service en de communicatie.
Camera werkte niet naar behoren uiteindelijk terug gestuurd in de orginele verpakking. Nadat zei hem gecheckt hadden en niks gevonden, terug gestuurd in een te grote slappe doos met slechte bescherming. Waardoor hij nu rood beeld geeft overdag. En het oude probleem is niet meer aanwezig wat dan wel weer. Maar volgens hun niks aan de hand.

Helaas kan ik geen sterk punt vinden.

Reactie OnlineCameraShop.NL:

Beste Miriam,
Dit lijkt ons geen eerlijke review! Als je een review schrijft, schrijf dan ook het gehele verhaal. Uw man heeft de eerste bestelling bij ons geplaatst op 4 februari en pas na 3 maanden later verzocht alles terug te sturen. Normaal gesproken doen we niet moeilijk over het retourneren van producten, echter is dit na 3 maanden niet meer mogelijk. Hier zullen wij een duidelijke lijn in moeten trekken. Wij hebben destijds contact gehad met uw man en aangeboden om de camera's te controleren op defecten in onze winkel waarna er een scheldpartij onze kant op kwam. Per post ontvingen wij later toch nog alle bestelde producten, die wij vervolgens hebben getest. Wij konden geen defect vaststellen, ons vermoeden is dat de simkaart in het apparaat door u nooit geactiveerd is geweest. Dan werkt de camera natuurlijk niet! Wij leveren graag (gratis) service bij onze producten, ook als deze online aangeschaft worden. Wij betreuren dat onze gratis service niet in goede aarde is gevallen en dat wij nu ruim 5 maanden later deze review ontvangen. Wij hadden dit graag anders gezien.
Team Onlinecamerashop.nl

Score voor OnlineCameraShop.NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: