Mijn vorige camerarecorder met buitencamera had ik enige jaren geleden bij de SpyShop op de Postjesweg 41 te Amsterdam gekocht.
Ik was daarnaar verwezen door een medewerker van MediaMarkt, aangezien zij dit toen niet verkochten.
Geheel onwetend en nietsvermoedend heb ik me daar laten bedotten voor rond de €900.
Binnen de garantieperiode deed de recoreder het niet meer.
Ik heb hem teruggebracht naar de SpyShop ter reparatie.
Toen ik hem weer ophaalde kreeg ik van Dirk Offringa van de SpyShop te horen dat het stom van mij was dat ik geen nieuw bij hem had gekocht, nu kostte het hem geld!
Onlangs deed de recorder het weer niet, maar de garantie was verlopen.
Aangezien ik niet meer naar de SpyShop wilde, ben ik op internet gaan googelen naar camerarecorders met en zonder monitor.
Al gauw kwam ik bij Onlinecameraschop.nl terecht.
Het viel me meteen op dat de prijzen daar zoveel lager liggen dan bij de SpyShop.
Ik ben met mijn oude recorder naar Onlinecamerashop op de Verrijn Stuartweg gegaan en werd daar hartelijk welkom geheten door de twee medewerkers.
Een van hem heeft mijn oude recorder getest.
Het bleek een totaal verouderd exemplaar te zijn die het geld niet waar was voor reparatie.
Ik heb toen een nieuwe bij hen gekocht voor slechts €270.
Bij de SpyShop betaalde ik daar toen rond de €500 voor!
Thuisgekomen kreeg ik wederom problemen: de nieuwe recorder gaf regelmatig een piepsignaal.
Weer terug met recorder en ditmaal ook de oude camera.
De voedingsadaptor van de camera bleek defect, nieuwe gekocht.
Weer terug naar huis en nog steeds een piepsignaal.
Een van de medewerkers kwam zonder voorrijkosten een nieuwe binnenkabel van tien meterlengte bij mij afleveren.
Het probleem was hiermee verholpen.
SpyShop had indertijd een dunne binnenkabel meegeleverd die in het geheel niet toereikend was!

Ik kan iederen Onlinecamerashop.nl aanraden.
Deze mensen zijn betrouwbaar en zeer behulpzaam, dit geheel in tegenstelling met de louche-praktijken van Dirk Offringa van de SpyShop!

Score voor OnlineCameraShop.NL: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: