Wat vindt u van de creativiteit van Online Bazen?
Wat vindt u van de diversiteit van diensten van Online Bazen?
Wat vindt u van de kwaliteit van de diensten van Online Bazen?

NLP Academie

Bij Online Bazen hebben we drie opdrachten uitbesteed. Onze google adwords campagne, een nieuwe website en een ontwerpopdracht. Helaas worden werkzaamheden niet of slecht uitgevoerd en niet opgeleverd. Zonder overleg worden budgetten voor google adwords campagnes verhoogd met 75%. Online Bazen kenmerken zich door weinig creativiteit en werken voornamelijk met templates en minimale inspanningen. Helaas kwamen we er achter dat er voor onze nieuwe website een template van €60 is aangekocht onder het mom van eigen ontwerp.

Als je eigen marketing je nou een beetje lief is, sla deze club beter over en zoek een professionele partij

Inmiddels hebben een klacht ingediend bij Google.

Reactie Online Bazen:

Beste Eric Sijbesma,
Soms zijn negatieve reviews onvermijdelijk, zoals in dit geval. Zoals je weet hebben wij samen met NLP Academie tot in den treure naar een oplossing gezocht. Wat betreft designs en website; deze waren voor 99% afgerond en uit ons contact (waaronder mailcontact) blijkt ook zeer duidelijk dat NLP Academie tevreden was over de geleverde diensten.
Wij vinden het dan ook zeer spijtig dat NLP Academie een negatieve review heeft geplaatst.

Score voor Online Bazen: 0.5/5
Zou u Online Bazen aanbevelen aan uw netwerk? Nee