hendrickx dirk

Ik kocht een nieuwe caravan voortent van het merk Hypercamp bij Obelink. Na het opzetten van de voortent stelden we vast dat bij de eerste regenbui op het dak gedeelte twee grote waterzakken ontstonden. Wij namen hiervoor onmiddellijk contact op met de naverkoopdienst van Obelink. Ze zijn echter niet gemakkelijk telefonisch te bereiken omwille van hun antwoordrobot Olly. Dus maar geprobeerd via mail. Elke mail heeft minstens 4 dagen tijd nodig alvorens hij beantwoord wordt , telkens krijg je van iemand anders antwoord (die niet weet wat de vorige geantwoord heeft) en telkens vragen ze je opnieuw om foto's op te sturen. Dit spelletje heeft uiteindelijk 3 tal weken geduurd tot ik in de wagen gesprongen ben en een rit van 250 km (enkele richting) gemaakt heb om mijn tent te tonen. Heeft een zekere Jeffrey zeker een uur geprobeerd mij te overtuigen om een nieuwe tent van kleinere omloopmaat aan te kopen en de nieuw gekochte tent op ebay of zo te verkopen. Terwijl mijn omloopmaat ,die ik bij thuiskomst nog eens opnieuw nagemeten heb volgens hun instructies, juist was. Ik had hem al uitgelegd dat ik de omloopmaat zeker op 3 verschillende websites nagecheckt had alvorens te bestellen en ik had ze zelf ook gemeten met een koord.
Voor mij NOOIT meer Obelink voor geen enkele prijs !!!!

goedkope prijs ???? zonder service achteraf.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Dirk,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We zitten op dit moment in het hoogseizoen en daarom is onze klantenservice erg druk. Hierdoor reageren ze later op de mails. Via de telefoon kan je Olly vragen om een medewerker. Hij zal je dan moeten doorverbinden. Ik begrijp dat het frustrerend is dat we lastiger te bereiken zijn als je met zo'n probleem zit. De omloopmaat zou inderdaad via onze instructies juist moeten zijn. Ik zal je feedback doorgeven aan de desbetreffende afdelingen, zodat dit verbeterd kan worden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee