Geert

Zeer slecht. Medewerkers onvoldoende klantgericht en te weinig kennis van de artikelen. Olie is een monster. Medewerkers verbinden door omdat” het hun verantwoordelijkheid niet is”. 55 minuten geduurd voordat ik een medewerker met kennis aan de lijn had. De coolbox van € 249 merk Obelink doet het niet. Kan ik weer 104 km rijden om te ruilen. Medewerkers weten niet of ze mijn historie bij obelink kunnen inzien. Koelbox van enkele jaren oud was kapot (ook van Obelink). Geen bon geen garantie. Een cijfer. Nee liever niet.

Veel keuze

Reactie Obelink.nl:

Hallo Geert,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik begrijp dat het uiterst frustrerend is dat je zo lang aan de telefoon hebt moeten wachten tot iemand je te woord stond. We zijn op dit moment erg druk, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend is. Jammer dat er geen andere oplossing is, dan naar onze winkel te komen en hem om te ruilen. Dit had ik ook liever anders gezien. Ik weet niet hoelaat je van plan bent te vertrekken? Misschien kan ik nog wat anders regelen. Wil je ons een privé berichtje doen op facebook?
Groeten Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee