H h Langevoort

Niet heel best maar meer gericht op het vervoersbedrijf DPD echt een waardeloze bende als je belt krijg je iemand aan de lijn die geen woord Nederlands kent en gewoon de horen er op gooit om dat je teveel vragen stelt ik wil gewoon mijn bestelling die met 3 dagen bezorgd zou worden en wij vandaag op vakantie konden gaan
Echt jammer

Breed assortiment

Reactie Obelink.nl:

Hallo meneer Langevoort,
Wat vervelend dat je ervaring met DPD zo slecht is. Helaas krijgen we hier meer klachten over en houden we deze allemaal bij, zodat we na het hoogseizoen kunnen onderzoeken naar hoe we onze service kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat je pakket op dit moment in Meppel ligt, maar dat is al sinds 9 juni. Heb je via DPD zelf meer informatie gekregen? Het kan zijn dat ze je pakket kwijt zijn geraakt en dan moeten we een DPD onderzoek starten, om te kijken wat er gebeurd is en een nieuw artikel naar jou op te sturen. Dit kan je doen via onze klantenservice (customerservice@obelink.nl of (0)543 532 632). Ik hoop dat jullie desondanks deze vervelende ervaring toch nog een fijne vakantie kunnen hebben.
Groeten Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee