Vermeulen

Hallo,

Wij hebben bij u deze zomer een Hudson poly 4 Eas Air PVC tent gekocht.
Een mooie tent en licht in gewicht.
Toen wij hiermee op vakantie gingen in Zeeland verscheen er na 2 dagen de eerste regenbui.
Wij weten dat PVC geen lucht en of neerslag doorlaat, maar dat wel de binnenkant wat Vochtig kan gaan aanvoelen.
Tot dusver geen bijzonderheden of verassingen.
Dit veranderde toen de regen wat intensiever werd in deze bui, er kwam regenwater uit de hoek, daar waar de tunnel samen komt met het slaapgedeelte ( plafond gedeelte ).
Op de vloer ontstond een aardig plasje water.
Wij hebben hier foto's van gemaakt en dit na de bui droog gemaakt en meteen hier telefonisch melding van gemaakt bij de klantenservice van Obelink.
Verzocht werd om wat foto's van de lekkage inclusief bon van aankoop via mail door te sturen ( foto's hadden wij natuurlijk al meteen gemaakt )
Aangegeven dat het een behoorlijke lekkage was en met spoed wachtte op tegen bericht wat te doen.
3 dagen later heb ik zelf helaas weer moeten bellen hoe dit op te lossen, aangezien wij dagelijks het tunnelgedeelte staan droog te deppen ( kregen geen reactie terug op onze mail ).
Het excuus die wij hoorden op geen reactie, was dat de mail waarschijnlijk bij de verkeerde persoon in zijn mailbox lag ????? ( RAAR! ).
De medewerkster van de service zei aan de telefoon dat ze een spuitbus voor naden dichten zou toesturen.
Dit betekend dat wij volgendjaar dit gaan proberen te dichten met deze spuitbus, op hoop van zegen zegmaar, want als dit niet helpt, staan we wederom een vakantie lang te deppen in onze nieuwe tent.

Veel keus.

Score voor Obelink.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja