Erg goede en correcte antwoorden op mijn vragen die ook snel beantwoord werden. Dank u daarvoor. Wacht wel nog op een antwoordje van garantieservice ivm levering van volledig gebarsten Victron zonnepaneel in intacte doos. Vroeg om evtl tegemoetkoming toen ik een nieuw bestelde maar nog geen antwoord. Besef dat ik het kapotte eerder had moeten bekijken maar bus is nu pas geleverd. Ik had sneller moeten reageren en dat besef ik maar een antwoordje, ook al is het een nee zou toch wat meer duidelijkheid scheppen. Nogmaals, wat overige producten betreft: prima!!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.