Zeer goede afhandeling juist deksel luik wat gekrast 🤷♂️
Reactie Obelink.be:
Hallo,
Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat deze gekrast is aangekomen bij je, onze excuses voor het ongemak.
We willen je in dit geval vragen om contact met ons op te nemen via onze contactpagina: https://www.obelink.nl/contact-opnemen
Op deze manier komt de vraag direct bij de juiste afdeling terecht en zij kunnen je het beste verder helpen.
Vriendelijke groet,
Team Obelink