Ik kan er momenteel nog niets over zeggen. Ik heb op 1 april besteld, intussen is het 9 april, en heb ik nog niets ontvangen. Momenteel zou mijn zending bij DPD zijn, een pakketjesdienst waarmee ik in het verleden al geen goede ervaring had. Meestal verkeerd geleverd omdat ze niet naar het juiste huisnummer en of naam op de brievenbus kijken, ook al voorgevallen dat ze niet geleverd hebben. Of... ze hebben zogezegd aangebeld, terwijl dit niet juist is, want ik was wel degelijk thuis. Soit ik ben nog in blijde verwachting van mijn levering, deze keer bij een afhaalpunt.... hopelijk missen ze dat niet. Wat het product betreft zal ik pas een beoordeling kunnen geven zodra ik dat uitvoerig getest zal hebben. Dus daarvoor zijn we ook in blijde verwachting.
Verbeterpunten of tips
Kies een betrouwbare en snelle koerierbedrijf.