Opstellen gaat makkelijk en snel, de afhandeling van de notaris is dat helaas niet. Het was natuurlijk in de vakantieperiode maar ik heb er zelf meerdere malen achter aan moeten bellen en mailen en nu eindelijk een afspraak in kunnen plannen voor over nog eens een maand.
Sterke punten
snelheid opnemen, dat je het zelf kunt opstellen.
Reactie Nunotariaat:
Excuses, de medewerker was met vakantie. Binnen een maand passeren is overigens wel vlot momenteel.