Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Cloosterman

Ik ben zeer teleur gesteld. Tijdens het gesprek met Notaris Houtepen Kwamen 2 punten naar voren die niet in het testament benoemd waren en ook niet duidelijk waren in de vragenlijst, die u mij toegestuurd heeft.
Dit was de legitieme portie voor dochter Mirella en de executeurs benoeming voor dochter Jolijn is uitgebreid.
Notaris Houtepen heeft hiervoor een bedrag van € 405,35 gerekend.
Het levenstestament is inmiddels getekend en het aangepaste testament moet nog gebeuren.

Niet gevonden.

Reactie Nunotariaat:

Onterven van een kind is zonder meer maatwerk en kan niet via NuNotariaat. Helaas dacht u blijkbaar dat dat bij de notaris nog kon worden geregeld in de akte evenals de afwikkelingsbewindvoering door de andere dochter. Dit is echter niet het geval en moet expliciet worden verwoord in de akte en vereist advies van de notaris.
Bij maatwerk betaalt u meer, dit gaat ook buiten ons om. De notaris past dit nu voor u aan. U heeft daartoe ook nog een extra afspraak bij de notaris.
Jammer dat u teleurgesteld bent. Maar onterven is geen onderdeel van onze dienstverlening en gaat tegen andere tarieven.
Marieken Selderijk
NuNotariaat