Reviews

8.9 / 10
12080 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Bezoek aan de notaris
10/10
Gebruiksvriendelijkheid website
10/10

E.M.FLEURBAAIJ

10/10

Ik heb goede ervaring gehad met hetnunotariaat gehad. Zowel, aan de telefoon als via de mail. Heb rustig alles thuis kunnen lezen enmet de kinderen bespreken.

Sterke punten

In Woudenberg was de notaris bezorgd of alles wel klopte omdat mijn 2 kinderen a deren achternamen hadden en ik mijn meisjesnaam weer gebruikte heel erg attent.


Score voor Nunotariaat: 5/5
Zou u NuNotariaat aanbevelen? Ja