Ik heb goede ervaring gehad met hetnunotariaat gehad. Zowel, aan de telefoon als via de mail. Heb rustig alles thuis kunnen lezen enmet de kinderen bespreken.
Sterke punten
In Woudenberg was de notaris bezorgd of alles wel klopte omdat mijn 2 kinderen a deren achternamen hadden en ik mijn meisjesnaam weer gebruikte heel erg attent.