Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Francien

Gemakkelijk dat ik het grotendeels thuis, op mijn eigen tijd, in kon vullen.
Nadeel is wel dat, mochten er in het gesprek met de notaris nieuwe gezichtspunten genoemd worden, ik naar aanleiding daarvan op dat moment niets meer kan veranderen in het testament.

Efficiënt, niet zo duur.

Reactie Nunotariaat:

Dank voor uw review. Mocht het zo zijn dat het testament aan tafel bij de notaris moet worden aangepast, dan kan dat zeker wel. U dient dan echter veelal terug te komen voor een nieuwe passeerafspraak en dat kost meestal 50-75 euro extra. Dit komt echter zeer zelden voor. Het is logisch dat binnen onze prijsstelling niet meerdere afspraken bij de notaris en handmatige aanpassingen zijn inbegrepen.
Onze voorwaardencheck filtert uit welke situaties niet online kunnen worden gefaciliteerd. Met de informatiepakketten en het vooraf versturen van de akten en toelichtingen, informeren we onze klanten zo goed mogelijk. In de praktijk werkt dit ook uitstekend.
Aanpassen voordat u naar de notaris gaat kan overigens altijd kosteloos. Een testament wordt nooit gepasseerd als dat niet goed en passend is. Een notaris mag een niet passend of correct testament ook niet passeren. Dat is in strijd met de zorgvuldigheidseisen waaraan alle notarissen moeten voldoen.
Marieken Selderijk
Oprichter