Goed een tip geen vragen stellen die niet relevant zijn.
Concreet waarom vraagt iemand waarom ik deze twee personen in mijn testament opneem een testament is de keuze van diegene die zijn testament heeft opgesteld.
De notarissen zijn druk dus lange wachttijd mbt afspraak. weinig ruimte voor vervroegen van de afspraak.
Sterke punten
Snelle service, zodra de betaling gedaan is wordt er snel contact met je opgenomen. Overigens had ik het geluk bij het vervroegen van de afspraak dat er op het moment dat ik aan de telefoon was er een afspraak uitviel...
Reactie Nunotariaat:
Dank voor uw review. Wij zullen u nooit de vraag stellen wie u aanwijst als erfgenaam en weten dat ook niet. Maar wellicht heeft de notaris u die vraag wel gesteld. U bent volstrekt vrij in uw keuzes, maar de notaris moet wel verifiëren of dit echt uw eigen keuze is geweest en derhalve de keuze van uw erfgenamen naar uw eigen vrije wil heeft plaats gevonden. Mocht dit namelijk niet het geval zijn, dan is de notaris aansprakelijk jegens uw wettelijke erfgenamen. Het is dus een check die de notaris in voorkomend geval zal doen en moet doen.