NUKOEL

Jack

Ongeveer een maand geleden een gesprek gehad met een verkoper van NuKoel. In dit gesprek zijn uitgebreid onze wensen besproken en daar zijn goede oplossingen voor bedacht.

Aan het einde van het gesprek kwam de verkoper met de totaalprijs en deze was overdreven duur. We konden wel korting krijgen als we nu beslisten, maar we kregen hier geen tijd om over na te denken. Het zijn immers dagprijzen zei de verkoper.

We zijn dus behoorlijk onder druk gezet en dat voelde zeker niet prettig en de uitleg hierover sloeg nergens op. Deze sales technieken zijn niet meer van deze tijd en dit is ook grootste reden waarom ik deze review schrijf.

Na het offertegesprek met NuKoel heb ik nog met 3 andere partijen om de tafel gezeten en de totaalprijs van NuKoel steekt ver boven de andere uit (gemiddeld 1500 euro!).

Daarnaast ben ik ook niet te spreken over de prijs van het onderhoudspakket. Deze is in vergelijking met de andere partijen ook belachelijk hoog.

Inmiddels met een van andere partijen in zee gegaan (nee, niet de goedkoopste) en deze hebben uitstekende kwaliteit geleverd en zijn geen beunhazen, wat de verkoper beweerde.

Score voor NUKOEL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
niet tot verkoop overgegaan