NUKOEL

Edwin

Geen product/dienst bij NuKoel afgenomen. Na contact konden ze de volgende dag meteen vrijblijvend langskomen.

Gesprek verliep verder prima tijdens een kop thee. Maar heb toch teveel kanttekeningen:
* Ik gaf aan sowieso niet dezelfde dag te tekenen. De verkoper bleef maar pushen
* Als ik vandaag zou tekenen dan alleen een korting
* Het idee van de binnenunit was de hele eerste etage. Alleen de slaapkamer (weliswaar aan de zonkant) werd gemeten. Dat hele inmeten kwam sowieso meer over als interessant doen dan nuttig. Je hebt maar een paar gradaties in “sterktes”.
* Een servicecontact was niet optioneel
* Offerte is een “krabbelblaadje”
* Prijs van de hardware is zo’n 2000 duurder dan concurrenten

NuKoel zal vast goed werk afleveren maar pusherige verkopers kan ik echt niet tegen. Ook weet je bij “one time deal” aanbiedingen dat je sowieso teveel betaald. Je wilt toch meer offertes hebben/meer mensen spreken met ervaring. Geef mij liever een normale offerte en dan beslis ik op prijs/gevoel bij een bedrijf of ik met ze in zee ga.

update:
Aantal weken later belde NuKoel me op. Het is fijn dat ze feedback zien en hier actie op ondernemen. Natuurlijk was dit ook een soort van verzoek om mijn review iets aan te passen echter mijn gevoel is hetzelfde gebleven. Ik sta verder neutraal in de aanbeveling/afraden. Helaas bestaat deze optie niet op deze reviewsite. Andere klanten moeten maar zelf deze review maar op waarde schatten.

Score voor NUKOEL: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Split Airco (2 binnenunits) [niet gekocht dus]