NTI-nl

Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Hiepje

Ik ben pas sinds augustus leerling bij de nti dus heb nog niet zo heel veel ervaring met de nti.
Maar als ik bel word ik vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen. Via WhatsApp grijg ik ook redelijk snel antwoord en ook duidelijk antwoord. Via de mail duurt het meesral wat langer. Maar ook dan krijg ik netjes antwoord.

De opleiding helpende zorg en welzijn niveau 2 valt tot nu toe mee . Ik heb pas 1 examen gedaan. Eigenlijk kun je het gewn examen noemen. Want het kwam bij mij meer over als een toets. Waar ogergens een taal foutje in zit. sat heb ik ook tijdens de vragen na die examen aangegeven.

De memo trainer daar heb ik veel baat bij. Omdat vooral bij de eerste examen de memo trainer aangaf dat er weer een soort van toetsing was waardoor ik scherp bleef.

Zoals ik net bij de vorige vraag aangaf . De memo trainer.
Met name de melding dat er vragen beantwoord (toetsing) moest worden. Daar had ik veel baat bij omdat het me scherp hield. Waardoor ik het niet kon laten verstoffen. En van dat is nu dus wel het geval. Ik heb zelf soms moeite om een hoofd stuk uit te lezen(concentratie ). Mischien kan er een paar standaard vragen in de memo trainer staan bij (bijna) elk vak. En de ook op de trainer te laten lezen zodat iemand zolas ik waneer er even rust is kan gaan lezen.

Score voor NTI-nl: 4/5
Beveel je NTI aan? Ja