NTI-nl

Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Corina Brink

Ik vind het een goede opleiding en ik heb ook het gevoel dat ik veel geleerd heb en nog steeds leer van mijn studie hbo-rechten. Het NTI biedt daar ook de mogelijkheden voor.

De begeleiding van mijn mentor Jacqueline is heel adequaat en er is ook altijd sprake van een persoonlijke interesse die een grote toegevoegde waarde geeft aan blended learning.

Ik studeer in het kader van het open bestel; doe deze studie naast een fulltime baan als docent in het mbo. De minor Openbaar Bestuur moet je compleet als zelfstudie zien te voltooien. Het is een moeilijke minor wat betreft de examens bestuursrecht 1 en 2. Daar zou wat meer begeleiding passend zijn vooral in de benadering van de vragen die gesteld worden en de verwachte uitwerking daarvan. Ik heb behoefte aan oefenmateriaal en uitleg - digitaal lesmateriaal en
een uitleg bij de antwoorden die je fout hebt gedaan - digitale uitleg van moeilijke leerstof zouden de studeerbaarheid vergroten. Bovendien vind ik dat de thuisopdrachten niet altijd duidelijk geformuleerd zijn en het maximale aantal pagina's vind ik niet altijd reëel gesteld. Ik begrijp wel dat er een maximum gesteld wordt, maar de inhoud die gevraagd wordt, is toch het belangrijkste en om dan meteen 1 punt aftrek toe te passen als ik 1 pagina meer heb. Ik laat het zover niet komen, maar ben dan m.i. onevenredig lang bezig met de aanpassing van de lengte van de tekst waarbij ik dan niet verder op de inhoud kan snoeien.

Score voor NTI-nl: 4/5
Beveel je NTI aan? Ja