NKC

Ioanna

Waardeloze verzekering. NKC belooft dingen die ze niet kunnen nakomen; zoals dat bij pech als je camper niet gerepareerd kan worden binnen 2 dagen dat ze vervangend camper/vervoer kunnen aanbieden om je vakantie te vervolgen. Dat is een enorme leugen en ze bedriegen klanten hiermee. Ze werken met onderaannemers zoals de SOS international en die behandelen klanten als afval. Je wordt absoluut niet geholpen en je wordt naar jezelf gewezen. Ik doe dat graag maar dan hoef ik niet de duurste/uitgebreidste verzekering te betalen. Jaren klant met de uitgebreidste dekking en ik heb ze een keer nodig in het buitenland met pech en ze hebben ons compleet in de steek gelaten, continu liegen en van van de muur naar de kast gestuurd. Geen enkele hulp aangeboden en niet eens een vervangend auto kunnen regelen (laat maar staan een camper om onze vakantie door te zetten). What a joke en wat een losse beloftes, alleen maar geld verdienen. En dan NKC zegt bel maar de alarm centrale met je klacht! Serieus? Ik heb een contract met NKC en niet met de alarm centrale. Jullie uitbesteden het werk bij hun en jullie moeten het oplossen lijkt me. Enorm teleurgesteld en absoluut geen klantenservice terwijl klant onderweg in het buitenland zit met zijn handen in de haar. Blijft weg van hun , je wordt echt niet geholpen en niet serieus genomen.

Reviewtitel:

Neem geen camperverzekering bij NKC