NKC

NKC

Één ster is nog teveel, maar helaas kan ik niet minder geven!!

In mei mei had ik bij NKC een verzekering voor mijn camper aangevraagd. Hierbij was tevens een lidmaatschap bij NKC verplicht. Vanaf 24 mei 2023 was mijn camper verzekerd. De premie bedroeg 161 euro per maand.
Op donderdag 6 juli 2023 werd mij tijdens een telefoongesprek medegedeeld, dat de premie zou worden verhoogd naar meer dan 700 euro per maand. De reden hiervoor was dat ik volgens Roy-data dat geen
5 schadevrije jaren heb.

Mijn vorige en tevens eerste camper heb ik slechts 2 jaren gehad en kan dus hierop geen 5 schade vrije jaren hebben.
Volgens de informatie die ik kreeg bij het afsluiten van de verzekering tellen als schadevrije jaren ook de jaren van de personenauto mee, dat zijn er 6!

Gezien het vorenstaande ben ik zeer ontstemd over de wijze waarop ik ben behandeld door de verzekeringsagent van OAN
De verzekeringen die via NKC worden aangeboden zijn niet zo als ze worden voorgespiegeld. NKC doet alsof het een NKC verzekering is, maar niets is minder waar!

Op dit moment heb ik bij een andere, wel een betrouwbare en eerlijke verzekeringsmaatschappij, mijn camper verzekerd, waarbij ik WEL een normale premie betaal.
Bedankt NKC voor deze belachelijke handelswijze!!!

Reviewtitel:

Camperverzekering via NKC