NKC

I.T.A. van Oostrom-Pieters

In 2017 drie verzekeringen afgesloten, met pakketkorting. Sindsdien dramatische wijzigingen doorgevoerd. Pakketkorting deden ze niet maar wel aan prijsstijgingen waar je u tegen zegt. No claim beschermer gaat er ook uit. Wij hebben 2 schades gehad. Eerste schade was een kapot dakluik, terwijl wij onderweg waren, op vrijdag om 16.45 vonden we nog iemand die ons kon helpen. Gezien het noodweer super fijn. Helaas niets vergoed, we hadden niet overlegd en het mocht niet bij dat bedrijf. Tweede was een eenzijdig ongeval waardoor het eigen risico explosief omhoog ging. Dit staat wel allemaal in de polisvoorwaarden, dus oké, onze eigen schuld zullen we maar zeggen.
Nu krijgen we ineens bericht dat de premie wederom omhoog gaat en dat nog wel met terugwerkende kracht. Meteen een nota voor een kwartaal bijgevoegd, terwijl wij altijd per maand betalen.
Kortom reisverzekering ging met 56% omhoog, hebben we er weggehaald. Auto verzekering ging 14% omhoog, ook weggehaald en nu dus ook de camper verzekering wederom omhoog, dus deze halen we ook per direct weg. Dan zijn we helemaal klaar met de verzekeringen van NKC. Wij gaan het nieuwe jaar goed in.

Reviewtitel:

Alles in één woord "slecht"

Score voor NKC: 1/5
camper verzekering