Kim Witte

Ik ben helaas niet tevreden. In het verkoop gesprek ben ik verkeerd geïnformeerd over de gang van zaken én ik dacht een makkelijk te onthouden vloer (bretons leisteen) te hebben gekocht maar de vloer is enorm gevoelig voor vlekken. Ook zaten er al heel veel ronde vlekken op toen de vloer gelegd werd. Dat ‘zou er wel af gaan’. Niet dus. De vloer is heel poreus. Elke druppel blijf je zien. Vermoedelijk moet de vloer geïmpregneerd worden maar ik weet niet hoe en met wat ik dat het beste kan doen. Op internet staat daar hele wisselende info over. Ik heb een mail gestuurd met de vraag wat ik kan doen, maar tot op heden geen reactie op gehad.

1 dag voor levering kregen we wel een mail dat we de 60 euro extra kosten voor de kooiaap niet betaald hadden. Terwijl we dat wel betaald hadden. Überhaupt raar dat je een vloer voor ruim 7000 euro koopt en dan nog 60 euro moet betalen ‘voor de kooiaap’

Al met al 14.000 euro kwijt voor een vloer waar ik maar matig tevreden mee ben. Jammer

Reactie Nibo Stone:

Wij vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent over uw vloer en wij hadden dit graag opgelost. Direct na ontvangst van uw klacht hebben wij contact met u opgenomen en hebben wij u diverse opties aangeboden. Wij hebben u voorgesteld bij u thuis te komen om de vloer te beoordelen en hebben daarbij aangeboden om samen naar een oplossing te zoeken. Ook hebben wij u aangeboden de vloer te laten impregneren door een gerenommeerd bedrijf. Beide voorstellen heeft u geweigerd. Wij hebben de kosten voor de kooiaap gecrediteerd in de hoop u hiermee tegemoet te komen. Wij betreuren het ten zeerste dat u geen gebruik heeft willen maken van de opties die wij geboden hebben. Wij vinden tevreden klanten heel belangrijk en waren graag samen met u tot een oplossing gekomen.

Score voor Nibo Stone: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee