NIBE-SVV

Jeanette

Ik volg al heel wat jaren opleidingen via het NIBE SVV en tot nu toe was ik daar tevreden tot zeer tevreden over. Echter bij de laatst gevolgde opleiding (PE WFT Adviseur Hypothecair Krediet) was ik zeer teleurgesteld. En wel om de volgende redenen:
- Ik leerde de stof via het boek. Nadat ik het boek had bestudeerd en alle stof zoveel mogelijk had geleerd, kwam ik erachter dat de digitale versie uitgebreider was dan het boek. Ik kreeg na een telefoontje een nieuw boek toegestuurd en ook een nieuwe e-learning. Wel de beste oplossing op dat moment, maar voor mijn planning een hele omslag. De stof in het nieuwe boek bevatte toch informatie die niet in het oude boek stond en dat was best verwarrend! Ik heb toen toch volgens planning mijn 1e examen gedaan en - helaas - net niet gehaald. Ik denk dat de wijziging in lesstof zeker een bijdrage heeft geleverd aan het niet behalen van het examen!
- De oefenvragen en oefenexamens zijn zeker een goede training en kan ik zeker aanbevelen! Echter in deze versie stonden zoveel fouten, dat ik echt teleurgesteld ben in het NIBE SVV. Er was een vraag met 3x hetzelfde antwoord (welke moet je dan kiezen?). En meerdere keren werd mijn antwoord op een rekenvraag afgekeurd, terwijl in de uitleg van de berekening wel mijn antwoord werd aangegeven. Heel erg slordig! En het zorgt ervoor dat je gaat twijfelen of de overige informatie, die je krijgt aangereikt wel juist is.

Ik heb inmiddels mijn 2e examen gedaan en gelukkig gehaald. Maar ik hoop dat de lesstof en de e-learning wel worden verbeterd. Want dit is niet wat ik van het NIBE SVV gewend ben en zorgt ervoor dat ik bij een volgende cursus opnieuw ga overwegen via welke aanbieder ik de opleiding ga volgen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je uitgebreide feedback. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 2.5/5