NIBE-SVV

Corine

De opleiding bestaat uit twee lesdagen. De tweede lesdag is pas gistermiddag, de dag voor de lesdag geannuleerd. Dit is erg kort van tevoren. Om de CFP punten te behalen dient de tweede lesdag nog dit jaar te worden ingehaald. Ik hoop dat het NIBE wel snel met een aantal alternatieve data komt omdat dit een drukke periode is met volle agenda. De eerste lesdag vond ik teleurstellend omdat de docent zonder camera wilde werken en we alleen konden luisteren. Pas na aandringen deed hij de camera aan en konden we elkaar zien. Het kwam onprofessioneel over en niet van deze tijd. De docent heeft de hele middag besteed aan één onderwerp waar naar mijn mening te diep op in werd gegaan waardoor het een lange middag werd met veel te veel gedetailleerde informatie waar ik in mijn werk niets mee kan. En waar naar mijn mening ook het grootste deel van de groep ook door afhaakte. Mijn gehele ervaring tot nu toe is dus helaas negatief.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Corine. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 1.5/5