NIBE-SVV

Pieter Cornelis

De eerste trainingsdag van de online training was de docent slecht verstaanbaar. Ik dacht dat het aan mij lag, maar meerdere cursisten gaven dit aan. Met het volume op 100% ging het net. Als dan een medecursist iets zei was dat geluid dan weer heel hard odat het volume op de max stond.

De tweede cursusdag was een drama! Ik was weer tijdig ingelogd via het programma Vitero, maar kreeg de sheets niet in beeld. Dit bleek niet aan mij te liggen, maar aan de beveiliging die mijn werkgever op mijn pc heeft gezet. Dit speelde bij 8 van de 12 cursisten aangezien we alle 8 werkzaam zijn bij dezelfde werkgever. De helpdesk bevestigde dit en zei dat NIBE-SVV hiervan op de hoogte is. Als alternatief werd gevraagd in te loggen op telefoon, IPad of privé laptop. Op de telefoon waren de sheets zo klein dat ze niet leesbaar waren, op de IPad werd ik er om de 10 minuten uitgegooid en mijn privé laptop was blijkbaar te langzaam en liep vast. Dit is de laatste keer dat ik een dergelijke training heb gevolgd bij NIBE-SVV.

Reactie NIBE-SVV:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!
NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 2/5