Deskundigheid
Resultaat
Advies

Sophia Academie voor Creatieve Ontwikkelng

Bij de druk van 500 boeken is er iets fout gegaan waardoor de boeken niet te verkopen zijn. Wat een goed bedrijf doet, is zijn excuses aanbieden, de levering terug te nemen en op korte termijn nieuwe boeken aanleveren. Zo niet New Energy Printing. In plaats van klantvriendelijkheid hoog in het vaandel te hebben, lijkt vooral het eigenbelang op no 1 te staan. Dit gaat zover, dat ik een advocaat moet inschakelen. Met alle kosten van dien.

Scherpe prijzen

Als er een onherstelbare fout gemaakt wordt, deze erkennen en de verantwoording daarvoor nemen.

Reactie New Energy Printing:

Wij snappen dat er bij een boek emotie komt kijken en als er iets niet goed gaat dit erg vervelend is. Een snelle en goede oplossing is hier belangrijk bij. Jammer dat het bij jou nog niet gelukt is.
We hebben diverse voorstellen gedaan en hebben de afgelopen twee dagen meerdere pogingen gedaan om in contact te komen met je advocaat.
Wij hebben er nog steeds vertrouwen in dat we samen een oplossing vinden, zodat je je snel kunt focussen op de verkoop van je mooie boeken. Volgens ons moet dat vast en zeker goed komen.
Team New Energy Printing

Score voor New Energy Printing: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: 500 softcover boeken