Deskundigheid
Resultaat
Advies

Saskia Munneke

Nadat ik online bij vijf verschillende bedrijven een offerte had aangevraagd, werd ik dezelfde dag nog opgebeld door een medewerker van New Energy Printing. Niet alleen vanwege hun gunstige prijs voor het drukken van mijn autobiografie, maar ook door de vriendelijke en enthousiaste benadering van de medewerker was het voor mij niet moeilijk om voor New Energy Printing te kiezen.

Het communiceren van zowel telefonisch als via de mail, verliep keer op keer goed waardoor ik meteen het grootste vertrouwen in het bedrijf had.

Bij de laatste stappen ben ik uitstekend geholpen door grafisch designer Joey Kok. Telkens kreeg ik snel respons en alles werd duidelijk en op een vriendelijke manier uitgelegd.

Mijn 500 boeken werden keurig verpakt, en eerder dan verwacht, bij mij thuis bezorgd. Ik ben superblij en trots met het eindresultaat en raad iedereen aan om voor New Energy Printing te kiezen!

Snel reageren, vakkundigheid, vriendelijke benadering, snel handelen, duidelijke uitleg

Reactie New Energy Printing:

Hi Saskia, wat een mooie review! We doen onze best en het motiveert het team echt als ze zulke mooie reviews lezen. Dankjewel!

Score voor New Energy Printing: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: 500 boeken met soft cover