Dirk-Jan

De enige Nederlandse winkel die ik heb gevonden die Nerf Rival verkoopt. Prijzen zijn netjes marktconform. Pakket kwam binnen de beloofde levertijd (in mijn geval 2 werkdagen) en was keurig verpakt waardoor alles in goede staat arriveerde. Ik ga hier zeker nog wat vaker bestellen om samen met anderen de strijd aan te gaan!

De verzendkosten (€5,95 bij bestellingen onder de €100) zijn vrij hoog in vergelijking met veel webshops en de verzendtijd is met maximaal 3 werkdagen traag. Veel webshops leveren de volgende dag al als de bestelling voor een bepaalde tijd is geplaatst. Met prijzen die verder niet te duur zijn vallen de verzendkosten nog wel mee en als je meteen meerdere dingen koopt en boven de €100 komt is dat natuurlijk geen probleem meer. Voor een kleine webshop is de tijd tot verzending ook begrijpelijk. Ze geven het keurig aan op de website en wat is nou 1 dag extra?

Reactie Nerf-pijltjes.nl:

De verzendkosten proberen we omlaag te krijgen, mogelijk dat dit over een tijdje gaat lukken.
Levertijd is de beperking bij een kleiner bedrijf. De bedrijven die snel leveren maken gebruik van een service daarvoor: maar die brengt kosten met zich mee waardoor de prijzen behoorlijk zouden moeten stijgen.
Over het algemeen versturen we elke werkdag om 17:00 - levering is dan de volgende dag. Langere levertijd is aangegeven omdat dit helaas niet altijd mogelijk is.

Score voor Nerf-pijltjes.nl: 4/5
Zou je ons aanbevelen? Ja