Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Ik ben gisteren vrijdag 31 januari geweest. Wat een verschrikkelijk chagrijnige kapster had ik zeg. Medewerker, deed gewoon wat zij wilde en luisterde heel slecht naar mijn wensen. Kennelijk was ik te 'te lastig' voor haar. Ik vroeg haar vriendelijk of het anders kan, ze deed geen moeite naar mij te luisteren, kon er niet mee omgaan en negeerde mij vervolgens. Beleefdheid en vriendelijkheid naar de klant toe was ver te zoeken, hier kan ze nog het een en ander van leren. Toen ik haar zelfs nog bedankte, negeerde ze mij volkomen en trok een vreselijk gezicht, als van een ontevreden kind die haar zin niet kreeg. Jammer, en ook beschamend. Ik hoop dat haar leidinggevende die het probleem overigens goed had opgelost haar hierop zal aanspreken. Dit kan echt niet!

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw, Dit was inderdaad geen goede ervaring. U had ons hier al van op de hoogte gesteld. Het spijt ons dat het zo is gelopen en we zullen er alles aan doen om dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren. We hopen u graag een volgende keer weer te mogen begroeten in onze salon. Met vriendelijke groet, Martijn Abers, algemeen directeur

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 1/5
Beveel je de kapsalon aan? Nee
Soort behandeling: wassen/knippen/föhnen/producten