Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Ozutok

Ik ga speciaal naar de kappersacademie omdat ik vind dat veel gewone kappers niet goed zijn . Bijna elke kapper die ik in Amsterdam heb bezocht kijkt naar wat ik ben en niet naar wie ik ben.

Hij knipte rustig en snel zonder domme vragen te stellen. Hij had geen attitude en bleef gewoon zichzelf wat ik altijd prettig vind. Als vrouw ben ik veel jaloezie en attitude gewend van vrouwen en veel mannelijke kappers die vrouwen knippen nemen dat gedrag over met de veronderstelling dat vrouwen dat zo willen. Deze jongen die mij knipte deed daar niet aan mee. Ik hoop dat hij altijd zichzelf blijft . Ook vrouwen zijn gewone mensen namelijk en willen gewoon geknipt worden. Ik heb genoeg zelfvertrouwen om mezelf te zijn en hij accepteerde dat . Ik kwam binnen met grijze haren en hij stelde geen verfbehandeling voor. Dat vond ik ook erg goed want ik hoef ook niet als een 18 jarige eruit te zien.Hij was erg goed in het volledige accepteren van mij als klant. Ik ben een hardwerkende vrouw en ik hoef geen enkel attitude te accepteren. Hij voelde dat erg goed aan. Mijn complimenten voor hem. Want ik ben wie ik ben. Ik wil geen rol spelen als vrouw want ik ben al een vrouw.🙂

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 4.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Knippen