2012 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Els

Ik heb zeer goede ervaring met de Nederlands Kappersakademie. Goede kwaliteitsprodukten. kunnen goed verven, knippen stylen hoewel dat laatste nummer iets te weinig aandacht krijgt tijdens de opleiding. t beleid daar schort t aan. Vaak te veel cliënten waardoor de studenten te weinig ervaring opdoen. De fooienpot niet voor de studenten is maar voor de koffie. Mss dat daardoor de studenten niet graag koffie of thee serveren maar ook door de drukte. Daardoor krijg je t gevoel dat de organisatie t alleen voor t geld doen. En de opleiding is al zo duur. Nam geeft dat een verkeerd beeld naar buiten. Kwaliteit zou prio 1 moeten zijn.

kwaliteitsprodukten dat was voor mij de reden dat ik een jaar geleden het aan durfde om te gaan. Het is een visitekaartje.

Reactie NKA Rotterdam Pompenburg:

Beste mevrouw, Bedankt voor het schrijven van de review. En goed om te lezen dat u goede ervaringen heeft in onze salon. Uw opmerking ten aanzien van het beleid verbazen ons. Daarom schrijf ik u ook dit bericht. Onze studenten leren in de praktijk. Het lesgeld voor deze private opleiding is in vergelijking met andere private opleidingen laag. Wij compenseren dit door ook inkomsten in de kapsalon te realiseren. In principe betaalt u zo een gedeelte van de opleidingskosten mee. Zo knipt de schaar aan twee kanten. En in de praktijk leren onze studenten het beste! Daarnaast is kwaliteit in onderwijs ons uitgangspunt. Misschien daarom ook wel dat ons bedrijf dit jaar al 66 jaar bestaat en vele succesvolle kappers heeft voortgebracht. Bijna vergeten, op alle vestigingen is de fooi die de student ontvangt uiteraard voor hem of haar zelf. Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, ben ik graag bereid om u even te bellen. Met vriendelijke groet, Martijn Abers Algemeen directeur

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 4/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Knippen, verven, stylen, low lights of high lights