Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Beter opletten waar en hoe ventilatiegaten boren

Goedendag,

De werkzaamheden op 24 mei zijn op zeer vervelende wijze geëindigd.
De werklui wilden een ventilatiegat maken en door de buitenmuur naar de kruipruimte onder de garage een gat boren. Door een foute inschatting kwamen ze uit in de garage, waardoor de garage onder water kwam te staan: het koelwater van de boor liep uit de boor de garage in.

Toen ik dat merkt zijn ze gestopt met boren en hebben geholpen de garagevloer, die belegd is met vinyl, droog te vegen.

Daarna zijn ze vertrokken.

Het water was onder de vinyl vloerbedekking gekomen. Ik heb met mijn vrouw de garage zo goed mogelijk leeg moeten maken en heb het vinyl gedeeltelijk opgenomen om het water onder het vinyl te drogen. We konden niet de gehele vloer opnemen doordat er kasten staan op het vinyl.

Hierdoor is er water onder het vinyl achtergebleven.

Het vinyl is ook beschadigd door de boor en door het schuiven met enkele meubels.

Door de fout van uw mensen heb ik de volgende schade geleden:

Het vinyl moet worden opgenomen en vervangen. Kosten € 400-500
Enkele handdoeken zijn niet meer schoon te maken: kosten € 100
De tuinslang die de werklui gebruikten om het koelwater naar hun boor te leiden is in haast en onoordeelkundig opgerold en beschadigd. Kosten: € 15.
De immateriel schade door de stress en het schoonmaken van de garage kan ik niet in geld uitdrukken.

Ik verzoek u een creditnota op te stellen voor € 615, voor ik uw factuur betaal.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

snel gewerkt. alles lijkt goed gemonteerd onder de vloer

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor alle ongemak. Zoals telefonisch besproken wordt u klacht in behandeling genomen. Nogmaals onze excuses.

Score voor Nederland Isoleert: 1/5