Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

De zaak opdoeken - of anders : de klant voorop stellen; eerlijk zijn in communicatie; klant vriendelijk communiceren, afspraken nakomen.

Ik ben nog nooit zo slecht behandeld - niet geholpen worden door helpdesk, telefoon opgooien, niet op komen dagen, en maar uitstellen. Dit is de meest stressvolle ervaring die ik ooit gehad heb met een "aannemer" - verschrikkelijk.

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

De verkoper heeft ons uiteindelijk geholpen in het escaleren, zorgen dat de organisatie reageerde omdat het kantoor niets deed.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren. Onze Excuses hier voor. Aan de hand van uw e mail adres kon ik geen gegevens vinden. U kunt ons mailen met uw klacht. Graag samen met uw klanten nummer zo dat we u gegevens erbij kunnen halen. Nogmaals excuses voor alle ongemak.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5