NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?

Ik heb de bijeenkomst van de voorzitters van Cliëntenraden als positief ervaren. Het was deels leerzaam en vooral in goede sfeer. Ik was de enige voorzitter van een clientenraad van een Thuiszorg t.o.v Cliëntenraden van een Verpleeghuis, dat is de reden dat het deels leerzaam was.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Onderwerpen vooral afstemmen op de vraag van de organisaties en onderscheid maken bij Cliëntenraden die zijn voor een Thuiszorgorgansdiatie of een verpleegtehuis, want daar liggen duidelijk verschillen.

Reactie NCZ:

Geachte mevrouw,
Dank u wel voor uw feedback! Deze zullen wij zeker gebruiken voor toekomstige bijeenkomsten. Graag wijs ik u op onze voorgenomen themadag op 20 mei a.s. voor cliëntenraden van thuiszorg. Deze dag gaat over het contact met de achterban, andere voorkomende speerpunten in de thuiszorg, een presentatie over financieringsstromen, gecontracteerde en ongecontracteerde wijkzorg, wmo, wijkteams e.d. en een presentatie van een cliëntenraad met aansprekende voorbeelden voor het contact met de achterban. Binnenkort meer hierover op onze website en in onze nieuwsbrief!
Vriendelijke groeten,
Marika Biacsics

Score voor NCZ: 4/5
Zou u de intervisie aanbevelen? Ja
Afgenomen training: