NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?

Jacqueline Schweig

Ik heb nog geen ervaringen met NCZ.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Ik vond een hele negatieve sfeer hangen tijdens de ochtend. Vragen werden niet beantwoord.
Slecht voorbereid en onprofessioneel.
Het was belangrijker om alle sheets te laten zien dan in contact met de groep te komen. Inhoud niet afgestemd op publiek.
De titel van het congres heb ik niet terug kunnen vinden in de inhoud.
Ik vond het erg tegenvallen allemaal en ben niet meer teruggekomen na de lunch.

Reactie NCZ:

Dank u wel voor uw feedback. Helaas heeft deze dag niet aan uw verwachtingen voldaan. Dat vinden wij spijtig! Wij zijn ons er van bewust dat er dingen voor verbetering vatbaar waren en nemen uw feedback zeker mee naar een volgende gelegenheid. V.w.b. de inhoud van het symposium: het onderwerp was van inspraak naar invloed, waarbij wij in de voorpublicaties hebben aangegeven dat het programma zou bestaan uit deels theorie (regel en wetgeving) deels praktijk (de voorzitter CCR met zijn visie op medezeggenschap) en deels uit ervaringsverhalen. Dat de inhoud niet vooral zou toezien op ‘medezeggenschap’ maar meer op Patiëntenrechten in het algemeen. Wij hebben getracht in voorpublicaties het programma uitgebreid te delen evenals wijzigingen op het programma. Wij hebben iedere spreker van te voren geïnterviewd over zijn/haar presentatie en dit gepubliceerd op onze website en gedeeld middels onze nieuwsbrieven: https://ncz.nl/training/8-november-2018-symposium-van-inspraak-naar-invloed/
Wij hebben uw gemaild met onze excuses, de leerpunten en dingen die we de volgende keer anders zullen doen en het aanbod om ter compensatie gebruik te maken van een gratis workshop over de medezeggenschap, de Wmcz of een aanverwant onderwerp. Ik hoop hiermee voldoende op uw reactie te hebben gereageerd. Mocht u nog de behoefte hebben hier verder over te spreken, dan kunt u ons ten alle tijden bellen of mailen! Vriendelijke groeten, Marika Biacsics.

Score voor NCZ: 2/5
Zou u de intervisie aanbevelen? Nee
Afgenomen training: van inspraak naar invloed 8 nov