Maikel

Ik ben diep teleurgesteld in NCOI en hun werkwijze. Wellicht had ik dit vooraf beter moeten onderzoeken en had teleurstelling enigszins kunnen worden voorkomen. In een eerste gesprek werd verteld dat Groningen soms niet door kan gaan (locatie) maar dat er voldoende alternatieven zijn. In de praktijk blijkt dit een wassenneus. Na een fysieke masterclass in Utrecht (vanuit Assen), volgde het online op vrijdag om de week, daarna online op maandagavond en nu kan alleen Rotterdam, Amsterdam én E-learning. Ik ontraad andere mensen om naar NCOI te gaan en overweeg om te stoppen.

Reactie NCOI Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is.
Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 1.5/5