De opleiding sluit aan bij mijn beroepspraktijk en kan ik met de gedeeltes die mij nieuwe inzichten geven gelijk in de praktijk mee aan de slag. De geleverde lesmaterialen zijn super en de opdrachten zinvol.
Met de medestudenten heb ik geprobeerd contact te leggen, diegene die overbleef in het groepje heeft nooit gereageerd op mijn oproep om, zoals het de bedoeling was, naar elkaars ingeleverde werk te kijken.
Van de docent heb ik geen inhoudelijke terugkoppeling gekregen binnen de gestelde termijn om wekelijks binnen twee dagen te reageren en ben ik nog in afwachting van ingeleverde opdrachten van weken geleden. Tot twee keer toe heb ik een studiebegeleider van NCOI gebeld met de vraag of hier verandering in kon worden gebracht, maar heeft nog geen resultaat gehad.
De terugkoppelingen welke ik wel heb gehad, was qua inhoud heel erg hoog over. Ik heb de docent bij inlevering van een opdracht gevraagd om meer verdieping, maar heb deze nog niet gekregen. Ik heb geen mening over de kwaliteit van de docent aangezien ik daar te weinig feedback van heb gekregen.
N.a.v. bovenstaande kan ik nog niet aan de eindopdracht beginnen aangezien ik nog vragen over heb gesteld over het vertrekpunt van het sluitstuk.
Elearning op deze wijze past niet bij de verwachting die ik van deze studie had. Ik had mij ingeschreven voor de virtual classroom, maar aangezien hier niet voldoende kandidaten voor waren, werd door NCOI mij deze mogelijkheid geboden. De begeleiding is totaal anders dan werd voorgesteld waardoor ik nu spijt heb dat ik op jullie voorstel ben ingegaan.
Mijn vraag is of jullie over bovenstaande contact met mij op willen nemen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hallo,
Het spijt ons te lezen over je ervaringen en we nemen graag even contact met je op. We zien dat je de review anoniem hebt geplaatst en daardoor hebben we helaas geen contactgegevens van je. Wil je ons anders even telefonisch benaderen? Onze telefoonnummer is 035 - 6 400 411. Onze studiebegeleiders helpen je graag verder.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 3.5/5