Helaas erg teleurstellend. De e-learning module is niet voldoende uitgewerkt en biedt geen volledige alternatief om een goede masterclass te volgen. Zo staan de opdrachten nog beschreven alsof je de klassikale lessen volg (Bijvoorbeeld: volg een groepsdiscussie...). Staan opdrachten omschreven voor de leraar (Studenten gaan nu dit of dat doen). Of wordt er verwezen naar literatuur die niet in de op literatuurlijst staat. Er staat als opdracht: schrijf een duurzaamheidsverslag (enorm veel werk), maar bij navraag bij de docent, blijkt dit niet te hoeven.

Als laatste, ondanks dat NCOI het belooft, is er geen flexibiliteit met startdata en inleverdata van de eindopdracht. Ik ben 1,5 maand na de andere e-learning studenten gestart, en van mij wordt ook verwacht dat ik mijn eindopdracht op dezelfde dag klaar heb als de andere e-learning studenten.

Deze module kost hetzelfde als een klassikale methode, maar is het totaal niet waard.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 0.5/5