Gaspar

Ik ben gedeeltelijk tevreden over de opleiding. Ik vond sommige modules zoals het professioneel en oplossingsgericht niet passend bij de opleiding. Ik had liever extra lessen gehad over leidinggeven of organisatiestructuren. Dit draagt voor mijn gevoel niet bij aan het leidinggeven.

Het meest vervelende vond ik het verschil in docenten en hoe om te gaan met de moduleopdrachten. We hebben veel verschillende informatie gekregen over hoe om te gaan hiermee en wat wel of niet moet, mag of kan in de opdrachten. Hierbij merkte je heel veel verwarring onder de studenten.

Waarom krijg je bij de online sessie voor je eindopdracht nog les over hoe een opdracht te schrijven. Wat is de logica hiervan als je in het eerste jaar al 5 opdrachten hebt moeten schrijven. Het zou goed zijn als de opleiding hiermee begon en je uitleg zou krijgen over hoe een moduleopdracht werkt. Nu moet je geluk hebben dat de docent van je eerste module de tijd wil nemen om je dit uit te leggen.

Wat ik ook bizar vond is dat je altijd voor een herkansing moet betalen, ookal is het je eerste. Dat typeert NCOI als commercieel bedrijf en niet een onderwijsinstelling.

Ik weet niet of nog een opleiding bij NCOI zal gaan volgen.

Score voor NCOI Opleidingen: 3/5