Goede lessen, duidelijke opdrachten, fantastische docenten, zeer goede voorzieningen op de locaties.

Het enigste waar ik minder over te spreken ben is het feit dat ik als voorkeurslocatie Enschede met uitwijklocatie Zwolle heb aangegeven en dat ik uiteindelijk van de 6 modules er 2 in Zwolle, 2 in Utrecht, 1 in Amsterdam en 1 in Rotterdam heb gehad.
Dit omdat er niet voldoende aanmeldingen zouden zijn voor mijn gekozen locaties. In de lessen bleek echter al snel dat dit kwam omdat de docent niet naar die locaties kon of wilde komen om les te geven en de les dus niet verplaatst is wegens onvoldoende aanmeldingen, maar omdat de docent daar niet heen kon of wilde komen. (dit is niet ten nadele van de docent, aangezien zij allen zeer goede docenten waren!).

Reactie NCOI Opleidingen:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. We kunnen ons verder goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 4/5